Ügyfélszolgálati irodai ismeretek KÉPZÉS

Ütemezés: órarend szerint, általában hetente 1 vagy 2 alkalommal Időtartam: 2 hónap Milyen gyakorisággal indul: két hetente/ havonta Helyszín: SZEGED Az Ügyfélszolgálati, irodai ismeretek célja elsősorban a hatékony ügyfélkezelés és a hatékony irodai munkavégzés elsajátítása, az ügyfélmegtartás erősítése kritikus szituációkban is , a kommunikációs eszköztár fejlesztése, az ügyfél pontos megértése, a félreértések elkerülése, saját álláspont határozott, meggyőző, de ugyanakkor empatikus képviselete, reklamációk professzionális kezelése, valamint az információk könnyen érthető közvetítése. Oktatás díja egy összegben: 70 000 Ft (Vállalati egyedi ajánlat igényelhető!) Felnőttképzési nyilvántartási szám: E/ 2024/ 000052, B/ 2024/ 000979 Tanúsítvány típusa: Sikeres teljesítés esetén az állami Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben nyilvántartott, bejelentett képzés alapján kiállított hivatalos tanúsítvány (magyar, magyar-angol, vagy magyar-német nyelven). Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, kattints a részletekért: www.fonixsuli.com E-mail: [email protected] Tel.: + 36 30 748 7970

Megosztás:

FIGYELEM!

- Soha ne fizessen előre az eladónak, ha nem ismeri.
- Még ha az eladó fel is fedi személyes adatait vagy bankszámlaszámát, ez nem védi meg attól, hogy becsapják.
- Ha lehetséges, kérje el az eredeti számlát, és kérjen egy írásos nyugtát a vásárlásról.
- Ha az eladóval találkozik, ezt nyilvános helyen tegye.