A dinamikusan fejlődő, magyar tulajdonú, orvostechnikai eszközök forgalmazásával foglalkozó cég, az Apex Pharma Kft, III. kerületi irodájába Irodai adminisztrátor munkatársat keres *-*-* Elvárások: Magas szintű word és excel, power point ismeretek, magabiztos felhasználói ismeretek, Középfokú végzettség, Kimagasló precizitás, megbízhatóság, önálló munkavégzési képesség, Kiváló kommunikációs képesség, határozott fellépés, jó problémamegoldó képesség, Ügyfélközpontú gondolkodásmód *-*-* Amit kínálunk: Dinamikusan fejlődő vállalat, Kiváló munkakörülmények, Jó hangulatú fiatalos csapatban való részvétel kulturált munkakörülmények között, Hatékony csapatmunkában való részvétel, Hosszú távú munkalehetőség, Versenyképes jövedelem, Változatos munkavégzés *-*-* Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület, Bécsi út, közel a Margit-híd budai hídfőjéhez. Jó a tömegközlekedés, közel számos villamos-, több buszjárat és a HÉV. *-*-* Munkaidő: H-P, 8-16h *-*-* Jelentkezés: Fényképes önéletrajzzal, IRODAI ADMINISZTRÁTOR tárgy megnevezéssel, az [email protected] e-mail címen.
Kategória: Állás, munka (Kínál)
- Soha ne fizessen előre az eladónak, ha nem ismeri.
- Még ha az eladó fel is fedi személyes adatait vagy bankszámlaszámát, ez nem védi meg attól, hogy becsapják.
- Ha lehetséges, kérje el az eredeti számlát, és kérjen egy írásos nyugtát a vásárlásról.
- Ha az eladóval találkozik, ezt nyilvános helyen tegye.