Virtuális Asszisztens Állás

A Szabo Law Group, P.A. amerikai ügyekkel foglalkozó amerikai ügyvédi iroda ügyfélkapcsolati munkatársat keres csapatába virtuális munkára, ami otthonról végezhető. Ha Te kivételes emberismerettel rendelkezel, és szeretsz új emberekkel találkozni, akkor a felvételi szakértői pozíció tökéletes választás lehet számodra. A sikeres pályázónak erős írásbeli és szóbeli kommunikációs készségekkel kell rendelkeznie magyar és angol nyelven egyaránt, és képesnek kell lennie hatékony szakmai kapcsolatok kialakítására és fenntartására az ügyfelekkel. Fontos tudni, hogy a munkaidő hétfőtől péntekig délután 15:00-23:00 óráig lenne, mivel az iroda amerikai idő szerint van nyitva. Jellemző feladatok és felelősségi körök: 1.) Az ügyvédi irodába érkező hívások és e-mailek szűrése 2.) A potenciális ügyfelek telefonon és e-mailben benyújtott igényeinek felülvizsgálata és rögzítése és nyomonkövetése 3.) Az ügyféltől és a jogi személyzettől érkező papírmunkák feldolgozása és iktatása 4.) Az ügyfelek, az ügyvédek és a személyzet időbeosztásának koordinálása 5.) Marketing hírlevelek készítése és a CRM rendszer kezelése Szükséges készségek és képesítések: - Jártasság a Microsoft Office Suite használatában - A szokásos irodai eszközök használatának ismerete - Kiváló ügyfélszolgálati készségek - Többfeladatú munkavégzésre és szervezésre való képesség dinamikus munkakörnyezetben - Tökéletes nyelvtudás angolul es magyarul írásban és szóban - Megbízhatóság, precízség és erős problémamegoldási képesség, ügy nyomon követése. Jelentkezni a következő címen lehet: [email protected]

Megosztás:

FIGYELEM!

- Soha ne fizessen előre az eladónak, ha nem ismeri.
- Még ha az eladó fel is fedi személyes adatait vagy bankszámlaszámát, ez nem védi meg attól, hogy becsapják.
- Ha lehetséges, kérje el az eredeti számlát, és kérjen egy írásos nyugtát a vásárlásról.
- Ha az eladóval találkozik, ezt nyilvános helyen tegye.