Adminisztrációs asszisztenst, titkárt felveszünk

Adminisztrációs asszisztens – Titkár Budapesten, 13. kerületi kereskedelmi cég keres titkárt irodai munkára (adminisztráció, napi ügyek kezelése, megoldása) napi 6-8 órában. Feladatok: - ügyvezető munkájának a támogatása - munkatársakkal való együttműködés - adminisztráció - ügyfelekkel való kapcsolattartás - az ingatlannal kapcsolatos ügyek intézése, koordinációja - e-mailek kezelése, rendszerezése - dolgozók belépő-kilépő papírjainak intézése, nyilvántartása - portások és takarítók koordinálása - internetes hirdetések kezelése - számlázás, számlák nyilvántartása - szálló zavartalan működésével kapcsolatos feladatok - kapcsolattartás harmadik féllel - általános ügyintézés, napi feladatok ellátása Elvárások: - legalább középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent - megbízhatóság, igényes munkavégzés - precizitás - priorizálási képességek - alap számítógépes ismeretek (MS Office) - angol nyelvtudás előny Önéletrajzokat az alábbi e-mailcímre várjuk: [email protected]

Megosztás:

FIGYELEM!

- Soha ne fizessen előre az eladónak, ha nem ismeri.
- Még ha az eladó fel is fedi személyes adatait vagy bankszámlaszámát, ez nem védi meg attól, hogy becsapják.
- Ha lehetséges, kérje el az eredeti számlát, és kérjen egy írásos nyugtát a vásárlásról.
- Ha az eladóval találkozik, ezt nyilvános helyen tegye.